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Award honoriert die besten Social-Media-Kampagnen
14.03.2013 Der internationale Wettbewerb The Bees Awards zeichnet jährlich die besten Social-Media-Kampagnen aus. Bis Freitag, 12. April können sich Agenturen, Unternehmen und Studenten am Wettbewerb beteiligen und ihre besten Arbeiten in den folgenden Kategorien einreichen:
- Best Use of Micro-Blogging Platform (Ex: Twitter, Sina, Instagram, Pinterest, etc.)
- Best Use of Social Media Platform (Ex: Facebook, LinkedIn, YouTube, Orkut, etc.)
- Best Use of Mobile
- Best Use of Alternative Tools
- Best Use of Ad Banners on Social Media Platform
- Best Use of Analytic Tools
- Best Engagement with Customers
- Best Relationship with Blogs
- Best Reputation Management
- Best Crisis Management
- Best Social CRM
- Best Branded Viral Video
- Best Marketing Within Social Games
- Best use of Geo-Location for Social Media Marketing
- Best use of App for Social Media Marketing
- Best Tool or Technology for Social Media Marketing
- Best Student Work
- Best Social Media Marketing Theory
- Best Innovation
- Best Copywriting
- Best Art Direction
- Best Campaign
- Agency of the Year
Die Gewinner des Social-Media-Preises werden am 31. Mai bekanntgegeben.