Mit KI im Content Marketing vom "Hidden-" zum "Visible-Champion" werden Jetzt zum Vortrag anmelden
Erfahren Sie, wie Sie mit dem effizienten Einsatz von KI-Tools und datenbasiertem Content-Marketing Ihre Online-Sichtbarkeit und Conversion-Rates nachhaltig steigern können.
Jetzt zum Vortrag anmelden
Expert Talk: "Verzahnung von Marketing und Vertrieb hat riesigen Effekt" Video-Podcast ansehen
"Effizienz" ist 2024 zu einem der wichtigsten Stichworte erfolgreicher Unternehmen geworden. Das gilt insbesondere für die Zusammenarbeit von Marketing und Vertrieb - die Budgets sind schließlich überall knapper geworden. Wie sich Unternehmen richtig aufstellen, damit die Umsätze flutschen, erklärt HubSpot-Managerin Josephine Wick Frona im iBusiness Expert Talk.Video-Podcast ansehen

ICLS 2012 - International Conference of the Learning Sciences

02.07.2012 bis 06.07.2012
Art der Veranstaltung: Kongress
Ort: Sydney, Australien
Datum: 02.07.2012 - 06.07.2012
Veranstalter: Centre for Research on Computer Supported Learning and Cognition (CoCo)
URL: http://www.isls.org/icls2012/ Relation Browser
E-Mail: coco@sydney.edu.au
Eintritt/Gebühr: Registrierung startet im Februar 2012
Voranmeldung erwünscht: ja
The International Conference of the Learning Sciences is a biennial conference sponsored by the International Society of the Learning Sciences (ISLS). The conference brings together researchers in the sciences of learning, instruction, and design in order to address questions of how we can better understand and improve learning.
Theme

The 2012 theme is "the Future of Learning". On its tenth anniversary, ICLS looks to the future. The conference will bring together academics, researchers, professionals, and educators from all over the world to share their experiences, discuss trends, and examine how the learning sciences can and should impact the future of learning.

We encourage researchers in the learning sciences and related areas to reflect on our principled understandings of learning so far and consider new and/or iterated theoretical and empirical directions for the field. We further hope that advances in our scientific understanding of learning will inform policy and formal and informal educational experiences of students, given the ongoing and dramatic transformations of society affected by a variety of digital media and communications technologies, fast paced societal changes, and the scale of significant global challenges.
Fehlt eine Veranstaltung? Hier eintragen!