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Die Erfolgsstory geht 2024 weiter: Messeauftritt, Speakerslot, zusätzliche Leads, Marketing-Riesenpaket: Alles Inklusive.
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Expert Talk: "Verzahnung von Marketing und Vertrieb hat riesigen Effekt"
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"Effizienz" ist 2024 zu einem der wichtigsten Stichworte erfolgreicher Unternehmen geworden. Das gilt insbesondere für die Zusammenarbeit von Marketing und Vertrieb - die Budgets sind schließlich überall knapper geworden. Wie sich Unternehmen richtig aufstellen, damit die Umsätze flutschen, erklärt HubSpot-Managerin Josephine Wick Frona im iBusiness Expert Talk.Video-Podcast ansehen
Social Business Collaboration 2015
01.10.2015 bis 02.10.2015
Art der Veranstaltung: | Kongress |
---|---|
Ort: | Berlin |
Datum: | 01.10.2015 - 02.10.2015 |
Veranstalter: | we.CONECT Global Leaders GmbH |
URL: | http://collaboration2015.we-conect.com/en/ |
E-Mail: | serina.gummert@we-conect.com |
Telefon: | +49 (0)30 52 10 70 3 - 83 |
Telefax: | +49 (0)30 52 10 70 3 - 30 |
Eintritt/Gebühr: | ¤ 2.499 + MwSt. |
Voranmeldung erwünscht: | ja |
After the success of we.CONECT’s annual Social Business Collaboration 2014, we.CONECT is proud to announce the consecutive Social Business Collaboration 2015 (October 01 – 02, 2015 | Berlin) – Europe’s leading executive networking congress in Europe.
Main topics in 2015:
• How to leverage business value of social platform strategies?
• How to harness communication processes of a “getting-social” enterprise?
• How to set up and execute a fully integrated roadmap that effectively integrates diversified communication channels and their content?
• How to gain management buy-in and add value to your business?
• How to capture, retain and share critical information on a platform and manage it?
Main topics in 2015:
• How to leverage business value of social platform strategies?
• How to harness communication processes of a “getting-social” enterprise?
• How to set up and execute a fully integrated roadmap that effectively integrates diversified communication channels and their content?
• How to gain management buy-in and add value to your business?
• How to capture, retain and share critical information on a platform and manage it?
Events vom gleichen Veranstalter:
Rethink! Connected Customer 360° 2024 | Berlin | 09.06.2024 bis 11.06.2024 |
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