So optimiert der TVB Stuttgart Sponsoring & Umsatz
Jetzt anmelden und erfahren, wie datenbasierte Strategien den Profisport digital transformieren.
Data Value Management in der stärksten Liga der Welt. Am Beispiel des TVB Stuttgart zeigt der Vortrag, wie datengetriebene Prozesse Umsatz steigern, Sponsoren gewinnen und den Verein digital nach vorn bringen.
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GEO & KI: So wird Suchen zum Gamechanger
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Wie GEO Inhalte für KI-Suchmaschinen optimiert, Sichtbarkeit erhöht und Leads generiert – für mehr Traffic, Umsatz und Zukunftssicherheit im digitalen Marketing.
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Social Business Collaboration 2015
01.10.2015 bis 02.10.2015

Art der Veranstaltung: | Kongress |
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Ort: | Berlin |
Datum: | 01.10.2015 - 02.10.2015 |
Veranstalter: | we.CONECT Global Leaders GmbH |
URL: | http://collaboration2015.we-conect.com/en/ ![]() |
E-Mail: | serina.gummert@we-conect.com |
Telefon: | +49 (0)30 52 10 70 3 - 83 |
Telefax: | +49 (0)30 52 10 70 3 - 30 |
Eintritt/Gebühr: | ¤ 2.499 + MwSt. |
Voranmeldung erwünscht: | ja |
After the success of we.CONECT’s annual Social Business Collaboration 2014, we.CONECT is proud to announce the consecutive Social Business Collaboration 2015 (October 01 – 02, 2015 | Berlin) – Europe’s leading executive networking congress in Europe.
Main topics in 2015:
• How to leverage business value of social platform strategies?
• How to harness communication processes of a “getting-social” enterprise?
• How to set up and execute a fully integrated roadmap that effectively integrates diversified communication channels and their content?
• How to gain management buy-in and add value to your business?
• How to capture, retain and share critical information on a platform and manage it?
Main topics in 2015:
• How to leverage business value of social platform strategies?
• How to harness communication processes of a “getting-social” enterprise?
• How to set up and execute a fully integrated roadmap that effectively integrates diversified communication channels and their content?
• How to gain management buy-in and add value to your business?
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