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Product Experience statt simpler Beschreibungstexte: Wer mit Produktinformationen arbeitet und dabei Nutzer-Feedback und Channelsignale berücksichtigt, kann ein fortschrittliches Kundenerlebnis gestalten. Wie das genau funktioniert, erklärt Contentserv-Chef Michael Kugler im iBusiness Expert Talk. Video-Podcast ansehen
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eMetrics Summit

29.03.2015 bis 02.04.2015
Art der Veranstaltung: Kongress
Ort: San Francisco, USA
Datum: 29.03.2015 - 02.04.2015
Uhrzeit: ganztägig - ganztägig
Veranstalter: Rising Media
URL: http://www.emetrics.org/sanfrancisco/2015/ Relation Browser
E-Mail: info@risingmedia.com
Voranmeldung erwünscht: ja
Big Data for Marketing

eMetrics Summit is “Big Data for Marketing!” From early adopters leading the effort to those still in discovery mode, this is the only comprehensive event dedicated to digital analytics and marketing optimization. As the leading conference covering the impact of data & technology on marketing, eMetrics Summit focuses on driving business results through data analysis and technology adoption.
Professionals attend eMetrics Summit to:

* Become more relevant and valuable to your organization
* Understand the power of today’s tools and techniques
* Learn from experts and peers
* Get answers

Who should attend eMetrics Summit?

Marketing Professionals
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* VPs/Directors
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* Web/Digital Analysts
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