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Award: Das sind die besten Forschungsarbeiten im Onlinemarketing
24.05.2013 Die Preisträger der IAB Europe's Research Awards 2013
sind gekürt. IAB Europe
prämiert jährlich Forschungsarbeiten für die digitale Marketingbranche und das sind die Preisträger 2013:
- Winner: Omnicom Media Group Italy
, mit "Video Advertising Do It Better"
- Winner: OMD Austria
(in Kooperation mit Meinungsraum.at
), mit "Audience optimisation in digital campaigns through cookie-tracking"
- Winner: Tradedoubler
, mit "Performance Marketing: From First Impression to Last Click"
- Highly Commended: Sticky
mit "P&G Nordics evaluates their online branding with Sticky Campaign Tracking"
- Winner: Yahoo!
mit "Subconscious Storytelling: Unlocking the value of branded content"
- Winner: Nugg.ad
mit "'How we surf' Different web users - different journeys"
- Highly Commended: AxelSpringer AG
mit "Ad Appeal - App-Advertising put to test: 10 insights"
- Highly Commended: OMD EMEA
& Insightgroup
mit "How different screens influence our lives: looking closer at the influence of smartphones in our Path-to-Purchase"
- Winner: Millward Brown
mit "Adreaction 2012: Marketing in a mobile world - the most comprehensive global study to date into mobile marketing receptivity"
- Highly Commended: Insightgroup mit "Danish Retail Study 2012"
- Winner: Guardian News and Media
mit "Audiences Not Platforms"
- Winner: KiMS A/S
/ PHD Insight
mit "KiMs - A study of brand perception in the fan-base"