HubSpot-KI: So verschmilzt Marketing mit Vertrieb
Jetzt anmelden und lernen, wie Sie mit HubSpot-KI Prozesse automatisieren und Leads gezielt entwickeln.
Praxisnaher Fahrplan: So nutzen Sie HubSpot-KI, um Content zu planen, Zielgruppen zu schärfen und Leads automatisiert zu Kunden zu entwickeln – ohne IT-Marathon.
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Daten, die wirken: CDP im Einsatz bei RK & Mediahuis
Jetzt live dabei sein und aus zwei starken CDP-Cases konkrete Learnings für Ihr Unternehmen mitnehmen.
Zwei starke Use Cases zeigen, wie eine CDP Spender- und Kundenbindung stärkt, Kampagnen optimiert und personalisierte Kommunikation ermöglicht – praxisnah und übertragbar.
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Performance Marketing Insights Europe
24.06.2015 bis 25.06.2015

Art der Veranstaltung: | Kongress |
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Ort: | Berlin |
Datum: | 24.06.2015 - 25.06.2015 |
Veranstalter: | Existem Events Ltd. |
URL: | https://www.performancemarketinginsights.com/15/europe/ ![]() |
Eintritt/Gebühr: | ab 595,- Euro |
Voranmeldung erwünscht: | ja |
Performance Marketing Insights will return to Berlin for a second consecutive year in 2015 welcoming an international audience of over 1,000 senior marketing professionals from more than 40 different countries to the Estrel, Berlin.
The event provides a platform for crucial face-to-face meetings with global contacts new and old – packed into just two days, making them the most valuable days that you will spend out of office in 2015.
Last year's agenda featured inspirational keynotes, thought-leading sessions and contentious panel debates tackling everything from attribution to multichannel; personalisation to customer journey; device marketing to display – headlined by Wired editor David Rowan. It will be a tough act to follow, but this year we're planning on going one better so that you walk away with actionable insights and a turbo-charged strategy.
The content you need to know – the people you need to meet – together under one roof, for two days.
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Last year's agenda featured inspirational keynotes, thought-leading sessions and contentious panel debates tackling everything from attribution to multichannel; personalisation to customer journey; device marketing to display – headlined by Wired editor David Rowan. It will be a tough act to follow, but this year we're planning on going one better so that you walk away with actionable insights and a turbo-charged strategy.
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