Print trifft KI: Werbung aus Daten, vollautomatisch
Jetzt anmelden und erleben, wie automatisierter Print zum messbaren Performance-Kanal wird.
Wie KI und Programmatic Print Werbemittel automatisiert erzeugen – schneller, zielgerichteter, profitabler. Ein Praxis-Use-Case für datenbasiertes, skalierbares Print-Marketing.
Jetzt anmelden und erleben, wie automatisierter Print zum messbaren Performance-Kanal wird.
Jetzt anmelden und erleben, wie automatisierter Print zum messbaren Performance-Kanal wird.
GEO & KI: So wird Suchen zum Gamechanger
Jetzt Teilnahme sichern und lernen, wie Sie GEO für mehr Sichtbarkeit in KI-Suchen nutzen.
Wie GEO Inhalte für KI-Suchmaschinen optimiert, Sichtbarkeit erhöht und Leads generiert – für mehr Traffic, Umsatz und Zukunftssicherheit im digitalen Marketing.
Jetzt Teilnahme sichern und lernen, wie Sie GEO für mehr Sichtbarkeit in KI-Suchen nutzen.
Jetzt Teilnahme sichern und lernen, wie Sie GEO für mehr Sichtbarkeit in KI-Suchen nutzen.
ICLS 2012 - International Conference of the Learning Sciences
02.07.2012 bis 06.07.2012
Art der Veranstaltung: | Kongress |
---|---|
Ort: | Sydney, Australien |
Datum: | 02.07.2012 - 06.07.2012 |
Veranstalter: | Centre for Research on Computer Supported Learning and Cognition (CoCo) |
URL: | http://www.isls.org/icls2012/ ![]() |
E-Mail: | coco@sydney.edu.au |
Eintritt/Gebühr: | Registrierung startet im Februar 2012 |
Voranmeldung erwünscht: | ja |
The International Conference of the Learning Sciences is a biennial conference sponsored by the International Society of the Learning Sciences (ISLS). The conference brings together researchers in the sciences of learning, instruction, and design in order to address questions of how we can better understand and improve learning.
Theme
The 2012 theme is "the Future of Learning". On its tenth anniversary, ICLS looks to the future. The conference will bring together academics, researchers, professionals, and educators from all over the world to share their experiences, discuss trends, and examine how the learning sciences can and should impact the future of learning.
We encourage researchers in the learning sciences and related areas to reflect on our principled understandings of learning so far and consider new and/or iterated theoretical and empirical directions for the field. We further hope that advances in our scientific understanding of learning will inform policy and formal and informal educational experiences of students, given the ongoing and dramatic transformations of society affected by a variety of digital media and communications technologies, fast paced societal changes, and the scale of significant global challenges.
Theme
The 2012 theme is "the Future of Learning". On its tenth anniversary, ICLS looks to the future. The conference will bring together academics, researchers, professionals, and educators from all over the world to share their experiences, discuss trends, and examine how the learning sciences can and should impact the future of learning.
We encourage researchers in the learning sciences and related areas to reflect on our principled understandings of learning so far and consider new and/or iterated theoretical and empirical directions for the field. We further hope that advances in our scientific understanding of learning will inform policy and formal and informal educational experiences of students, given the ongoing and dramatic transformations of society affected by a variety of digital media and communications technologies, fast paced societal changes, and the scale of significant global challenges.
Fehlt eine Veranstaltung? Hier eintragen!