Zum Dossier 'Temu-Strategie'
IAC-Awards: Die Sieger stehen fest
23.03.2010 Die Sieger der Internet Advertising Competition (IAC) Awards stehen fest. Mit 16 Auszeichnungen erlangte Biggs Gilmore den Titel "Top Agency" des Jahres. Folgende Agenturen erhielten "Best of Show Awards:
- E-Dialog
für E-Dialog 2009 Holiday Card (Best of Show Email message)
- Conde Nast Digital
für Proctor & Gamble: Must Have Its (Best of Show Online campaign)
- Dean Media Group
für Platform Addict (Best of Show Ads the client did not pick)
- Bridge Worldwide
für Pasta Al Denta Banners (Best of Show Integrated ad campaign)
- Biggs Gilmore
für Gliders (Best of Show Interactive application)
- Biggs Gilmore für Video Recipes (Best of Show Online Video)
- Biggs Gilmore für FrootLoops.com (Best of Show Website)
- Cossette
für Living Breathless (Best of Show Rich media Online ad)
- Y&R New York
/VML
für Give It A Ponder (Best of Show Rich media Online campaign)
- Imc2
für Pizza Hut iPhone App (Best of Show Mobile application)
- Pgatour.com
Pgatour.com and Datran Media's StormPost
für Pgatour.com Scores Hole in One with Video in E-Mail (Best of Show E-Mail message campaign)
- Mattel
& Razorfish
für Hot Wheels Battle Force 5 (Best of Show Online ad)
- Miles Media
für Visit Florida (Best of Show Online Newsletter campaign)